loading...

بهينه سازي

بهينه سازي

بازدید : 373
11 زمان : 1399:2

نكاتي در مورد تهيه سينك مناسب

از آنجا كه سينك از ابتدايي ترين ملزومات هر آشپزخانه اي بوده كه از تهيه و آماده كردن غذا گرفته تا شستشوي انواع ميوه ها، سبزي ها و ظروف به آن نياز داريم، دقت در انتخاب آن در راحتي هرچه بيشتر ما مؤثر است. براي خريد سينك چند نكته ضروري است كه ما در اينجا به آنها خواهيم پرداخت :

در ادامه بخوانيد: چه نوع سينك ظرفشويي بخريم

1- تعداد لگن هاي سينك

قبل از هرچيز تعداد لگن هاي يك سينك است كه با توجه به نياز و فضايي كه در اختيار داريد متفاوت است.

2- روكار يا توكار بودن سينك

سينك توكار از لحاظ زيبايي بهتر است ولي از لحاظ اينكه آب به كابينت مي رسد احتمال خراب شدن كابينت زيادتر است ولي سينك روكار اين مشكل را ندارد و در عوض كمي ظاهر خوبي ندارد، البته فقط كمي ...

3-براق يا مات بودن سينك

سينك براق

يكي از ويژگي‌هاي سينك‌هاي فلزي است كه هر كدام ويژگي‌هاي خودشان را دارند. به‌ عنوان نمونه مدل‌هاي براق كمتر لكه‌هاي آب را نشان مي‌دهند و به سادگي تميز مي‌شوند. ساده يا ضدخش بودن هم يكي ديگر از انتخاب‌هاي شما هنگام خريد سينك ظرفشويي است. مدل‌هاي ضدخش برخلاف ديگر مدل‌ها كه سطحي صيقلي دارند، پر از دانه‌هاي ريز است. همين ويژگي مانع از خراش برداشتن سطح سينك مي‌شود. البته قيمت اين مدل‌ها بالاتر است.

4-نفوذپذيري آب

سينك هاي ظرفشويي معمولا ك تكه اند و جز قسمت راه‌ آب‌رو، برش ديگري ندارند. اين مساله باعث مي‌شود تا امكان نشت آب تا جايي كه ممكن است كاهش پيدا كند. ولي براي اطمينان بيشتر، بهتر است بعد از خريد، يك‌بار سينك ظرفشويي را پر از آب و سپس خالي كنيد تا از باز بودن راه‌آب‌رو‌ها مطمئن شويد. براي اينكه با چنين مشكلي مواجه نشويد، بايد دقت زيادي در نصب آن داشته باشيد. سينك‌هاي به اصطلاح «روكار»‌ معمولا با نواري فلزي يا چسب‌هاي آكواريوم به كابينت متصل مي‌شوند. با گذشت زمان، اگر كناره سينك آسيب‌ببيند، آب به كابينت زيري نفوذ و دردسر درست مي‌كند. به همين دليل بسياري اعتقاد دارند كه سينك‌ها بهتر است «توكار» باشند تا اين معضل به وجود نيايد.

5-قطعات اضافي سينك

همه سينك‌هاي استاندارد، قطعاتي اضافي دارند كه شامل تخته مخصوص خرد كردن موادغذايي، درپوش براي راه‌ آب‌رو، يك آبكش بزرگ به اندازه دهانه سينك و يك يا دو آبكش كوچك هستند كه بايد هنگام خريد كالا به شما داده شود.

6-شيب و مسير عبور آب

شيب و مسير عبور آب در كاسه سينك است. سينك‌هاي معمولي معمولا سطح صافي دارند بدون هيچ شيبي ولي اگر آشپزخانه شما حتي كمي شيب دار باشد و از قضا اين شيب در خلاف جهت عبور آب براي وارد شدن به راه آب باشد، آن وقت شما دچار مشكلات جدي مي‌شويد چون هميشه اندكي آب در كاسه سينك مي‌ايستد و به مرور زمان باعث رسوب و خطوط سفيد روي فلز مي‌شود. پس بهتر است سينك‌هايي را خريداري كنيد كه در كف آنها مسيري شيب دار براي سرازير شدن آب به سمت راه آب طراحي شده است.

7-اتصالات و لوله‌هاي سينك

در گذشته اين اتصالات بيشتر فلزي بود و به مرور زمان زنگ مي‌زد يا بر اثر سرما و گرماي هوا، ترك برمي‌داشت. اما امروزه اين لوله‌ها از پلاستيك تهيه مي‌شود؛ زنگ نمي‌زند، انعطاف بالايي دارد و بسيار سبك است. از طرفي قيمت آنها از فلز ارزان‌تر است و با توجه به همه اين جوانب، فروش زيادي دارد. اگر روي راه‌ آب‌روها درپوش بگذاريد و مراقب باشيد كه ته‌مانده غذا و روغن وارد لوله‌ها نشود، اين اتصالات سال‌ها عمر مي‌كنند.

8-نكته آخر ...

صدايي است كه هنگام شست‌وشو دراثر برخورد ظروف با كاسه سينك توليد مي‌شود. برخي سينك‌ها داراي پدهاي ويژه‌اي براي خفيف‌تركردن اين صداي نا هنجار هستند. در اين نوع سينك‌ها، قسمت زيرين كاسه سينك توسط اسپري مخصوص مقاوم شده و مانع انعكاس صداي برخورد ظروف مي‌شود. همچنين در اين نوع سينك‌ها، دماي آب داغ داخل سينك ديرتر به حالت معمولي مي‌رسد.

بازدید : 380
11 زمان : 1399:2

انواع مختلف سينك ظرفشويي

براق يا مات بودن، يكي از خصوصيات مهم سينك‌ هاي فلزي شمارده ميشود كه هركدام خصوصيت هاي خودشان را دارند. بطور مثال مدل‌هاي براق كمتر لكه‌هاي آب را نشان مي‌دهند و به سادگي تميز مي گردند. ساده يا ضدخش بودن هم يكي ديگر از انتخاب‌هاي شما مي باشد خريد سينك ظرفشويي مي باشد. مدل‌هاي ضدخش برخلاف ديگر مدل‌ها كه سطحي صيقلي دارند، پر از دانه‌هاي كوچك مي باشد. همين ويژگي جلوگيري از خراش برداشتن سطح سينك مي‌شود. البته قيمت اين مدل‌ها بالاتر است.

يك سينك ظرف شويي مناسب بايد داراي چندين ويژگي باشد. اولين ويژگي يك سينك آن است كه مقاوم و داراي جنسي با دوام باشد تا بتوان ساليان سال از آن استفاده كرد. ويژگي ديگر آن است كه داراي عمق مناسب باشد و اجازه دهد تعداد بيشتري ظرف و ميوه در آن قرار بگيرد. ديگر آن كه ظاهري زيبا و مناسب داشته باشد تا در تركيب با ديگر عناصر موجود در آشپزخانه خود را نشان دهد. يك سينك مي تواند داراي يك كاسه يا دو كاسه براي شستشو باشد كه در سينك هاي يك كاسه امكان تخليه ظروف و يا ميوه هاي شسته شده به كاسه ديگر امكان پذير نيست. همچنين مي تواند يك سينك در ارتفاع بالاتر باشد، تا آب سرازير شده به كاسه كناري منتقل شود. سينك دو كاسه يا دو قلو مناسب تر و كاربردي تر است و استفاده از آن توصيه مي شود.

ميزان فضايي كه براي يك سينك شستشو در اختيار فرد مي گذارد از عواملي است كه هنگام انتخاب آن بايد به آن توجه كرد.

در ادامه بخوانيد: چه نوع سينك ظرفشويي بخريم

سينك آشپزخانه از جنس استيل ضد زنگ

از خصوصيات جنس فلزي كه در سينك آشپزخانه بايد مورد توجه قرار بگيرد قابل ذكر ترين آن اين است كه ضد زنگ باشند. فولاد ضد زنگ از آلياژ فلز و با محتواي 10% كروم تهيه مي شود. اين فولاد ضد زنگ صاف و مات و مورد استفاده بسياري نيز دارد. فولاد ضد زنگ 100% قابليت بازيافت دارد. از مزاياي آن اين است كه به شدت با دوام است. براق و بدون منفذ مي باشد. آسان براي تميز كردن و ضد عفوني كردن هستند. قابليت برش در هر سايزي و به هر اندازه اي را دارند. در هنگام نصب بدون درز هستند. غير قابل نفوذ به حرارت مي باشند. به زنگ خوردگي مقاوم هستند.

سينك آشپزخانه از جنس استيل ضد زنگ

از معايب آن فرورفتگي و خراشيدگي به راحتي در آن اتفاق مي افتد. به راحتي لك مي شوند و حتي اثر انگشت بر روي آن مي ماند. براي پاك كردن لازم است از پارچه هاي ميكرو براي خشك كردن استفاده شود. تميز كردن نيز با صابون و پارچه مرطوب انجام گيرد. براي جلوگيري از ساييدگي از ساينده هاي ملايم استفاده شود تا درخشش را حفظ كند. براي تميزي مي توان از چرم گاو ميش نيز استفاده كرد. نصب آن آسان است و اتصال به كابينت آشپزخانه به خوبي انجام مي گيرد.

در ادامه بخوانيد: نكاتي در حوضه سينك

سينك دوقلو آشپزخانه

در طراحي اين سينك ظرف شويي به نكته خوبي پرداخته شده است وجود توري كه از آن براي شستشوي ميوه ها وسبزيجات استفاده مي شود اين امكان را به فرد مي دهد كه صرف انرژي و وقت صرفه جويي كند. شير آب يك ميكسر براي آب گرم و سرد دارد كه به ايجاد يك توازن در آب مورد استفاده كمك مي كند در واقع داراي يك نوع تنظيم كننده مي باشد .

بازدید : 413
11 زمان : 1399:2

پنل پيامكي صوتي

در اين دوره و زمانه استفاده از تلفن همراه فراگيرشده است. هر جا كه نگاه ميكنيد متوجه ميشويد كه همه از اين سيستم به حالت هايي متفاوت استفاده ميكنند مانند تبلت و گوشي هاي هوشمند. و اين گوشي ها و تبلت ها نه تنها براي استفاده شخصي بلكه براي ارتباط با يكديگر استفاده ميشوند. شركت هاي ارتباطي و مصرف كنندگان گوشي هاي همراه هرروز زياد تر ميشوند. هر چه تكنولوژي هاي ارتباطي بيشتر ميشوند مردم هم نسبت به آنها آگاه تر ميشوند.

افراد بسيار زيادي هستند كه از گوشي هاي هوشمند استفاده ميكنند ولي مهمترين و ساده ترين قابليت تمامي كوشي ها چه هوشمند و چه معمولي قابليت فرستادن ودريافت اس ام اس است. و اس ام اس مهمترين قابليت گوشي هاي همراه است.

پنل پيامكي صوتي اصطلاحي شناخته شده توسط تمامي صنايع است. سيستم پيامك صوتي هر روز درحال افزايش است.

پنل پيامكي صوتي بهترين راه براي برقراري ارتباط با جمع است و شما فقط به يك سيستم پيامكي معتبر نياز داريد. پنل پيامكي صوتي روشي پيوسته و ارزان براي جذب مشتري است.

مزيت هاي بي شمار

پيامك صوتي جمعي هيچ نوع اتلاف تبليغاتي نيز به همراه ندارد به اين دليل كه شما ميتوانيد اطلاعات درون پيامك را نسبت به مطلب مورد نظر تغيير بدهيد. استفاده از اين سيستم به شما اين قابليت را ميدهد كه با كمترين بوجه ممكن بهترين تنايج را بگيريد.

شما ميتوانيد تعداد انبوهي پيامك با استفاده از تلفن همراهتان بفرستيد، ولي اين مسئله با محدوديت هاي زيادي همراه است مثل پر هزينه بودن و كمبود شماره براي فرستادن تبليغ و حتي محدود بودن تعداد پيامك ها. ولي مشكلات شما تنها به اينجا ختم نميشود، تلفن شما فقط ميتواند به ناحيه هاي خاصي ارتباط برقرار كند. به همين دليل است كه پنل پيامك صوتي به شما اين قابليت را ميدهد كه پيام خود را به هر نقطه در هر زمان و اين توانايي را داريد كه كالاي خود را براي فروش بگذاريد. شما ميتوانيد در چند ثانيه پيامكي را به گروه خاصي از مشتريان خود بفرستيد. پيامك هاي صوتي جمعي در حال محبوب شدن هستند به اين دليل كه بسيار ازران و موثر هستند. شما ميتوانيد به آساني كسب و كار و يا شركت خود را قدرتمند كنيد.

بازدید : 398
11 زمان : 1399:2

تكنولوژي پيامك صوتي

پيامك صوتي يك نوع تكنولوژي است كه ميتوانيد با آن پيامي از پيش ضبط شده را از طريق گوشي و يا تلفن ثابت به گوش مشتريان خود برسانيد. پيامك صوتي اين قابليت را دارد كه با تمامي شماره هاي مورد نظر ارتباط برقرار كند و بعد پيام از قبل ضبط شده را كامل براي مشتري پخش كند و بعد منتظر جواب مشتريي بماند. در دوران مدرن شركت ها به سمت سيستم هاي صوتي حركت ميكنند تا بتوانند مشتري بيشتري جذب كنند. و حتي اين سيستم هاي پيام صوتي اينن قابليت را دارند كه در زبان هاي مختلف با مشتريان در ارتباط باشند تا بتوانند در مناطق مختلف نيز جذب مشتري كنند.

مزيت هاي پيامك صوتي

  • پنل پيامك صوتي اين قابليت را دارد كه به تعداد انبوهي پيامك در كمترين زمان ممكن فرستاده شود
  • جواب گو بودن در تمامي ساعات روز بدون هيچ محدوديت
  • قابليت تنظيم زمان فرستاده شدن پيام

بازدید : 397
11 زمان : 1399:2

سيستم پيامك صوتي جمعي كمكي به كسب و كار شما

دنياي اقتصاد هر روز رقابت بيشتر ميشود. و شما بايد با استراتژي جديدي وارد عمل بشويد. در دنياي تكنولوژي كه تمامي رقباي شما از آن استفاده ميكنند شما نميتوانيد از روشهاي سنتي تبليغاتي استفاده كنيد. در دنياي امروز ارتباطات تلفني هر روز در حال تغيير هستند به حالتي كه همه از سيستم تلفن همراه استفاده ميكنند.

سيستم پيامك صوتي وسيله اي عملي و ضروري براي دسترسي به مشتريان خود است ،با يك كليك شما ميتوانيد به انبوهي از مشتريان خود دسترسي پيدا كنيد، و اين توانايي را به شما ميدهد كه كسب و كار خود را رونق ببخشيد.

با به كار اندازي پنل پيامك صوتي شما ميتوانيد روي كارآمد بودن آن سرمايه گذاري كنيد و با آن ميتوانيد به سرعت به كسب و كار قدرت بدهيد.

هدف گرفتن مشتريان مورد نظر

مهم ترين مزيت سيستم پيامكي اين مسئله است كه به شما قابليت ارتباط با مشتري را ميدهد و ميتوانيد آنها را براي استفاده از كالا و يا سرويس هاي كسب و كار شما جذب كند.

شما ميتوانيد درباره كسب و كار و سرويس هاي آن به مشتريان خود اطلاع رساني كنيد. دريافت كننده ميتواند به پيام شما در هر ساعت از روز كه موقعيت دسترسي به آن را دارد استفاده كند.

اقتصادي و بهينه بودن آن

فرستادن پيامك صوتي جمعي نه تنها اقتصادي است بلكه در زمان هم صرفه جويي ميكند. به اين دليل كه شما توانايي تماس با تمامي مشتريان خود را نداريد ولي با سيستم پيامكي شما ميتوانيد در چند ثانيه و به راحتي ميتوانيد با تمامي مشتريان خود در ارتباط باشيد.

در نتيجه اين سيستم شبكه اي است و با در نظر داشتن اين موضوع بسيار كم هزينه و اقتصادي است .

قابل اطمينان بودن دسترسي به مشتري

با فرستادن پست الكترونيكي اين مشكل پيش مي آيد كه پيام شما در قسمت اسپم قرار بگيرد و خوانده نشود ولي پيامك صوتي اين قابليت را دارد كه به شماره تلفن مشتريانتان فرستاده شود و اين مسئله باعث ميشود كه تاثير بيشتر و بهتري داشته باشد. پيامك صوتي سيستمي ساده و تاثير گذار است، كه ميتوانيد با آن به مشتريان خود درباره ي محصولات، تخفيفات، كمپين ها و گزينه هاي ديگر در تماس باشيد.

شما ميتوانيد با استفاده از پيامك صوتي جمعي، راه درست ارتباطي را با مشتري هاي خود مقاوم بسازيد. استفاده از سيستم پيامك صوتي جمعي ساده تر از آنچه كه حتي فكرش را هم مي كنيد ساده تر است.

سيستم پيام صوتي كاملا خودكار است و همين مسئله نياز به تكنسين را حذف ميكنند. شما ميتوانيد مشتريان خود را هميشه به روز نگهداريد و آنها را از محصولات جديد، تخفيفات خبردار كنيد و با اين راه شما ميتوانيد به كسب و كارتان رونق بدهيد.

بازدید : 441
11 زمان : 1399:2

بازاريابي پيامك صوتي جمعي: وسيله اي قدرتمند براي جذب مشتري

امروزه به طور كلي دو نوع بازاريابي الكترونيكي وجود دارد اولي بازاريابي ديجيتالي و دومي بازاريابي پيامكي است . بازاريابي پيامكي سيستمي بسيار قدرتمند براي جذب مشتري است از اين رو كه اين توانايي را دارد كه در زمان بسيار محدودي با بيشترين مقدار كاربر در تماس باشد. پيامك صوتي جمعيي درحال همه گير شدن است به اين دليل كه توانايي فرستادن همزمان پيام به چندين وسيله ارتباطي را دارد.

وسيله اي قدرتمند براي جذب مشتري

پيامكهاي تبليغاتي توانايي پايان ناپذيري دارند، براي بازاريابي تعداد بسيار زيادي كاربر تلفن همراه وجود دارد و همين قضيه باعث ميشود پيدا كردن مشتري جديد راحت تر شوند.

همه ي كسب و كار ها چه بزرگ چه كوچك ميتوانند از سيستم پيامكي استفاده كنند. براي كسب و كار هاي كوچك پيامك تبليغاتي جمعي بسيار كاربردي است، به اين دليل كه ميتوانيد با كمترين مقدار سرمايه گذاري نتيجه اي قابل قبولي بگيريد، دليل ديگر اين مسئله اين است كه مشتري وقتي راه هاي ديگر ارتباطي نداشته باشد، گوشي همراه هميشه همراه او است .

چرا شما به سيستم پيامكي جمعي نياز داريد

پيامك جمعي اين توانايي را دارد كه در يك چشم به هم زدن پيام شما را به چندين مشتري ارسال كند و با همين روش ميتوان محصولات خود را به فروش بگذاريد. با زندگي هاي پر مشغله و پيچيده وقتي براي خواندن متني طولاني وجود ندارد و به همين دليل است كه پيامك تبليغاتي گزينه اي ايده آل براي مشتري و شما است.

آنها وقتي براي انتخاب، امتحان كردن و منتظر شدن ندارند. به همين دليل پيامك تبليغاتي بهترين گزينه است، كوتاه بودن و خلاصه بودن آن كمكي بزرگ براي مشتريان شما است.

پيامك تبليغاتي براي استفاده هاي غير فروشي هم كارايي دارند، مثل فرستادن تبريك ها در ايام هاي مختلف، اين شركت ها ميتوانند با در نظر داشتن نوع مشتريان كاربري خود را وقف بدهند.

بازدید : 1260
11 زمان : 1399:2

چرا شما براي رونق كسب و كارتان به پنل پيامك صوتي جمعي نياز داريد

به عنوان يك كارآفرين، سرمايه گذاري كردن روي تبليغات و قدم گذاشتن در دنياي اقتصاد يكي از مهم ترين و حساس ترين قدم ها است. به اين دليل كه شما در دنياي كسب و كار تازه وارد شده ايد و به استراتژي هاي دقيقي براي قدرتمند كردن شركتتان نياز داريد، تا بتوانيد به اوج قدرت اقتصادي برسيد و براي آن نياز به سيستمي داريد كه ارزش سرمايه گذاري را داشته باشد.

امروزه پنل پيامك صوتي تبليغاتي راهي بسيار ساده و تاثير گذار براي فروش و ارائه خدمات به مشتريان شما است.

تلفن هاي همراه درحال افزايش هستند و به همين صورت استفاده پيامكي در حال زياد شدن است. اين سيستم پيامك كوتاه در حال به دست آوردن اهميت و محبوبيت است. به همين ترتيب پيامك صوتي در حال به وجود آوردن محبوبيت زيادي ميان كاربران است، به اين دليل كه انها ميتوانند به راحتي و ارزان تعداد بسيار زيادي پيامك را به مشتريان خود ارسال كنند. اين سيستم پيامكي در حال حاضر توسط شركت ها، بانك ها و بورس استفاده ميشوند تا بتوانند به مشتريان خود خبر رساني كنند.

تعريف پيامك تبادلي جمعي اين است كه پيامي را بتوانيد با استفاده از كامپيوتر به شماره هاي متعددي بفرستيد. با وجود ميليون ها كاربر گوشي همراه پيامك جمعي بهترين استراتژي براي جذب مشتري در كمترين زمان ممكن است.

و حالا به بعضي از قابليت هاي قدرتمند پيامك جمعي براي جذب مشتري اشاره ميكنيم.

نياز كمتر به بوجه مالي

اين مهم ترين و بهترين مزيت پيامك صوتي است به اين دليل كه با كمترين كمك مالي ميتواند بهترين نتيجه ها را بگيريد. شما ميتوانيد از طريق نرم افزار از پنل پيامك استفاده كنيد.

به راحتي پياده سازي ميشود

پياده كردن سيستم پيامك جمعي به راحتي امكان پذير است و نيازي به ياد گيري و يا استخدام شخص خاصي ندارد. سيستم پيامكي فقط نياز به وارد كردن متن پيام صوتي و وارد كردن شماره تلفن ها است.

بهينه و انعطاف پذير بودن در زمينه ي كار

استفاده از پيامك جمعي نيازي به زمان مشخصي ندارد، يا يك ساعت خاص براي انجام عمليات، شما ميتوانيد وقت فرستاده شدن آن را نسبت به علاقه خود تنظيم كنيد.

پتانسيل بالا

يكي ديگر از سود هاي پيامك صوتي اين است كه سرعت جواب گيري بالاتري نسبت به بقيه حالت هاي تبليغاتي است. و اين مسئله باعث بالا رفتن كاربران ميشود .

مديريت راحت و بهتر كردن روابط مشتري با شركت

به روز رساني اخبار محصولات شركتتان براي مشتريان به شما اين اجازه را ميدهد، كه بتوانيد ارتباط خود را با مشتريان خود بهبود ببخشيد

همان موقع كه شما در حال فرستادن محصول جديدتان هستيد شما بايد به مشتريان اطلاع رساني كنيد. پيامك جمعي اين قابليت را به شما ميدهد كه همزمان با پخش محصول با مشتري در ارتباط باشيد. در هر صورت شما براي داشتن كسب و كاري قدرتمند نبايد از سيستم پيامك رسان چشم پوشي كنيد.

بازدید : 408
11 زمان : 1399:2

10 سوال مهم كه پيش از ساخت يك فروشگاه اينترنتي بايد پرسيده شود!

اگر شما تجارتي داريد كه آن را به صورت سنتي اداره مي كنيد و نحوه فروش اجناس شما نيز به صورت سنتي است آنگاه بايد بدانيد كه شانس بسيار زيادي را در مورد فروش اينترنتي اجناس خود از دست داده ايد.

بر اساس تحقيقات صورت گرفته از سوي دانشگاه كمبريج درسال 2010 ضريب خريد اينترنتي 12.6 درصد افزايش پيدا كرده است كه در حدود كه در حدود 176.2 ميليارد دلار مي باشد.

به همين دليل استفاده از روش هاي فروش آنلاين ميتواند تاثير فراواني در افزايش فروش محصولات شما داشته باشد . اما كوچ كردن از روش سنتي به مدرن در فروش محصولات يك چالش بزرگ براي مشاغل كوچك به شمار ميرود و در ابتداي كار ممكن است كه سوالات زيادي را در مورد موفقيت يا عدم موفقيت اين روش در ذهن افراد ايجاد كند.

در اين مقاله سعي شده است تا ده سوال مهم در مورد راه اندازي اولين سايت اينترنتي فروشگاهي را بيان نماييم.

  1. چطور ساخت فروشگاه آنلاين خود را آغاز نمايم؟

    اگر شما قادر نيستيد كه يك طراح وب براي ساخت سايت خود استخدام كنيد اصلا نگران اين قضيه نباشيد زيرا تعداد زيادي از فروشندگان همين سايت ها هستند كه به سرعت ميتوانند براي شما سايت ايجاد نمايند. آنها به راحتي براي شما سايت را ايجاد كرده و كارهاي مربوط به ثبت دامنه و تهيهه ميزباني وب را نيز براي شما به صورت كامل انجام ميدهند.
  2. چگونه سايت خود را سفارشي كنيم تا بهترين بازدهي را در بين ديگر سايت ها داشته باشد؟

    شما براي اين كار ميتوانيد در مورد لوگوي تجاري خود و همچنين تركيب رنگي كه ميخواهيد در وب سايت خود استفاده كنيد فكر نماييد. اگر هم در اين كار تجربه نداريد مي توانيد از سايت هاي تجاري موفق ديگر الهام گرفته تا بتوانيد بهترين طراحي متناسب با كار خود را ايجاد نماييد.
  3. از چه نوع سيستم پرداختي استفاده كنم؟

    شما بايد با توجه به نوع خدمات پرداختي كه در كشور وجود دارد يكي از روش هاي مرسوم براي اين كار را انتخاب كنيد . اين روش ها عبارتند از پرداخت از طريق كارت بانكي و رمز دوم ويا ارسال پستي محصول و پرداخت توسط مشتري در محل مشتري كه بهتر است هر دو روش را در سايت قرار دهيد و نوع پرداخت را به عهده كاربر قرار دهيد.
  4. سيستم خدمات مشتريان را چگونه مديريت كنم؟

    براي اينكه شما بتوانيد خدمات را به نحو شايسته اي به مشتريان خود ارائه كنيد و ارتباط خوبي با مشتريان خود داشته باشيد لازم است تا از يكي از ابزارهاي مديريت ارتباط با مشتري(CRM) استفاده كنيد.
  5. در مورد هزينه هاي حمل و نقل چطور بايد تصميم گيري كنم؟

    در اين مورد سه رويكرد وجود دارد كه شما بايد يكي از آنها را با توجه به قدرت مالي شركت و مشتريان خود انتخاب كنيد.
  • تقبل همه هزينه حمل توسط شركت.
  • تقبل هزينه حمل به صورت اشتراكي با مشتري.
  • تقبل هزينه حمل كلا توسط مشتري
  1. چطور براي معرفي محصولات خود از بهترين توضيحات به همراه عكس استفاده كنم؟

    همانطور كه ميدانيد كساني كه خريد اينترنتي انجام مي دهند قادر نيستند كه كالا را از نزديك مشاهده كرده و يا آن را لمس نمايند. پس تنها ترين راه براي معرفي كالاي شما اين است كه يك عكس واضح و با كيفيت و همچنين يك توضيح كامل در مورد كالاي خود در وب سايت قراردهيد.
  2. آيا براي مشتريان خود امكان تجديد نظر و به اشتراك گذاري در شبكه هاي اجتماعي را فراهم سازم؟

    براي محصولات خود امكان قرار دادن توضيح و نمره دهي توسط مشتريان را فراهم سازيد زيرا با اين كار آنها به سايت شما بيشتر اعتماد خواهند كرد. اما بايد اين نكته را نيز در نظر داشته باشيد كه اغلب ممكن است شما با نظرات منفي و همچنين دريافت dislike به جاي like در شبكه هاي اجتماعي نيز مواجه شويد كه بايد اين قضيه را نيز مديريت كنيد.
  3. چطور مخاطبان خود را براي خريد ترغيت كنيم؟

    شما در ابتداي كار لازم است تا از شبكه هاي اجتماعي مانند فيسبوك و توي تر و... كمك بگيريد و در آنها پست و مطلب راجع به محصولات خود قرار دهيد. همچنين ميتوانيد در تلويزيون و راديو يا روزنامه ها نيز تبليغ كنيد. همچنين سعي كنيد تا صفحات سايت خود را به صورت مكرر و روزانه به روز رساني نماييد. و همينطور از روش هاي سئو سايت استفاده كنيد تا در رتبه هاي بالاي نتايج گوگل قرار بگيريد.
  4. كالاهاي مرجوعي را چطور مديريت كنم؟

    همانطور كه ميدانيد فروش هر محصولي ممكن است با مرجوعي همراه باشد. شما بايد سعي كنيد كه يك سيستم مشخص براي اين كار داشته باشيد و سياست هاي خود در مورد كالاهاي مرجوعي را به مشتريان خود به درستي ابلاغ كنيد تا با آنها در مورد اين مسئله دچار مشكل نشويد.
  5. چطور موفقيت تجارت خود را رصد نمايم؟

    براي اطلاع از نحوه پيشرفت تجارت خود هميشه از ابزارهاي سنجش ميزان اعتبار سايت خود مانند Google Analytic استفاده كنيد . بدين صورت شما هميشه يك گزارش بروز شده از روند سايت خود خواهيد داشت و براساس آن ميتوانيد سياست هاي خود را براي بهتر شدن وضعيت تجارت خود طرح ريزي نماييد.

بازدید : 469
11 زمان : 1399:2

چطور يك سايت بسازيم ؟

فرقي نمي كند كه شما يك فرد عادي باشيد يا كسي كه صاحب سرمايه گذاري كوچگ است. زيرا بهترين و ارزان ترين و كم دردسر ترين روش براي جذاب مخاطب به صورت گسترده و عام داشتن يك وب سايت است. در اينجا قدم هاي لازم براي اين كار به صورت مختصر بيان شده است.

بسته به نياز شما مي توانيد امكاناتي از قبيل بخش تجاري و همچنين ترافيك مربوط به ويدئو و ديگر فايل هاي چند رسانه اي را به وب سايت خود اضافه نماييد. با توجه به اينكه امكانات اضافي براي يك سايت تقريبا به صورت نامحدود وجود دارد پس لازم است تا شما در مرحله اول با ملزومات ابتدايي داشتن سايت آشنا شويد.

وب سايت چيست ؟

وب سايت چيست

به مفهوم ساده يك وب سايت عبارت است از مجموعه اي از فايل هاي اچ تي ام ال كه در كنار هم به منظور خاصي ايجاد شده اند. اين فايل ها در واقع يك مكانيزم براي گردهم آوري فايل هاي متني ، عكس و ديگر فايل هاي چند رسانه اي است تا در كنار هم تشكيل يك فايل واحد دهند و بتوانند آن را در مرورگر كاربران به نمايش درآورند. همچنين كدهاي HTML براي كنار هم قرار دادن كدهاي CSS به منظور چيدمان اجزاي سايت و كدهاي Java Script براي تعامل با كاربر مورد استفاده قرار مي گيرند.

وب سايت ها روي وب سرورهاي اينترنتي قرار گرفته و منتظر هستند تا درخواست بازديد از سمت كاربران براي آنها ارسال گردد. اين درخواست ها از طريق مرورگرهاي كاربران زماني كه آنها نام وب سايت شما را در قسمت آدرس مرورگرتان تايپ ميكنند به وب سرورها ارسال شده و آنها در پاسخ فايل هاي چند رسانه اي و ديگر منابع را در اختيار كاربران قرار مي دهند.

شما مي توانيد وب سايت خود را از طريق كد نويسي توسط ويرايشگرهاي فراوان متن ايجاد كنيد. و يا اينكه از طريق ويرايشگر هاي دسك تاپ همانند dreamweaver اين كار را انجام دهيد. همچنين براي اين كار مي توانيد از يك سايت ساز آنلاين و يا يك نرم افزار توليد محتوا سايت (CMS) براي اين كار استفاده كنيد.

دلايلي كه شما نياز داريد وب سايت خود را ايجاد نماييد

چرا وب سايت؟

به طور ساده بايد گفت كه اگر شما احساس مي كنيد كه چيزهايي را براي تعامل و به اشتراك گذاري با دنياي اطراف خود در اختيار داريد داشتن سايت بهترين روش براي اين كار است. اين به اشتراك گذاري ها ميتواند شامل معرفي يك محصول تجاري و يا شرح وقايع روزانه و همچنين نمايش چشم انداز حرفه شما باشد. همچنين داشتن يك وب سايت بهترين و ارزان ترين روش تبليغ كالا به شمار ميرود.

بعد از اينكه شما تصميم خود را براي داشتن يك وب سايت گرفتيد اولين سوالي كه به ذهن شما خواهد آمد اين است كه براي ايجاد آن يك طراح استخدام كنيد يا خودتان اقدام به طراحي سايت نماييد. اين تصميم گيري وابسته به فاكتورهاي زيادي مي باشد از جمله مسائل مالي ، تكنيك هاي فردي و تواناييي هاي شما و همچنين بازه زماني كه شما در اختيار داريد.

زماني كه شما از يك طراح سايت براي كار خود استفاده مي كنيد و كارتان نيز تجاري به شمار مي رود بايد در مورد بخش هاي تجاري سايت خود با طراح سايت تعامل داشته باشيد.

سه گام ساده براي ساخت سايت

گام اول : انتخاب يك سايت ساز يا نرم افزار سيستم مديريت محتوا(CMS)

همانطور كه گفته شد راه هاي زيادي براي ايجاد وب سايت وجود دارد كه اين دو روش از بهترين و كارآمد ترين اين روش ها به شمار ميرود. هر كدام از اين روش ها نيز داراي معايب و محاسن مربوط به خود مي باشد. شما بايد با توجه به نيازي كه از سايت داريد يكي از اين روش ها را انتخاب كنيد.

در صورت استفاده از سايت ساز شما به راحتي مي توانيد تمامي المان هاي ايجاد يك سايت را به صورت كاملا يكجا و در يك بخش كاري در اختيار داشته باشيد.

همچنين در صورت استفاده از نرم افزار سيستم مديريت محتوا شما ميتوانيد تمامي مراحل انجام سايت را به صورت محلي در سيستم كامپيوتري خود ايجاد كنيد.

گام دوم : انتخاب نام دامنه و ميزبان وب

نام دامنه در واقع همان آدرس سايت شماست كه كاربران در مرورگرهاي خود وارد مي كنند تا بتوانند وب سايت شما را مشاهده نمايند. البته تمامي كامپيوترها در اينترنت داراي يك شماره منحصر به فرد به نام آدرس آي پي هستند كه در بستر اينترنت نام هاي وارد شده توسط سرويس DNS تبديل به IP شده و صفحه مورد نظر به شما نمايش داده خواهد شد.

شما بايد نام دامنه را به گونه اي انتخاب كنيد كه منحصر به فرد بوده و يادآوري آن براي ديگران آسان باشد. ممكن است كه اولين انتخاب شما قبلا توسط كسي ايجاد شده باشد پس شما بايد از ابزارهاي بررسي نام هاي اينترنتي كه در سطح وب هستند براي اطمينان از منحصر به فرد بودن نام دامنه خود استفاده كنيد.

بعد از انتخاب نام دامنه شما بايد به فكر انتخاب يك ميزبان وب مناسب باشيد. شما بايد در هنگام انتخاب ميزبان وب نكاتي از قبيل ميزان پهناي باند ، ظرفيت ذخيره سازي و امكاناتي كه نياز داريد را نيز مد نظر داشته باشيد.

گام سوم : ايجاد سايت دلخواه خود

براي اين كار شما بايد يك نقشه كلي از وب سايت مورد نظرتان در ذهن داشته باشيد تا از طريق آن بتوانيد اجزا و عناصراصلي و صفحات وب سايت خود را جاي گذاري نماييد. و ظاهر وب سايت شما بايد به گونه اي باشد كه بيشترين تاثير ممكن را بر روي بازديدكنندگان شما قرار دهد. اگر سايت شما تجاري است حتما بايد براي تجارت خود يك برند و يا يك لوگو خاص داشته باشيد زيرا اين كار باعث مي شود شما نزد مخاطبان خود وجوه مناسبي پيدا كنيد و آنها بتوانند به راحتي روي شما در مورد تجارت حساب باز كنند و يا اينكه محصولاتتان را با اطمينان بيشتري بخرند.

بازدید : 428
11 زمان : 1399:2

3 گام سريع براي ساخت سايت

اصولا براي طراحي ساخت شما نياز داريد تا قدري در مورد كد نويسي صفحات اچ تي ام ال دانش داشته باشيد. همچنين نرم افزارهاي سايت ساز زيادي هم هستند كه شما ميتوانيد از آنها استفاده كرده و بدون داشتن دانش كد نويسي صاحب سايت شويد.

همچنين شما بايد كمي راجع به صفحه بندي محتواي سايت اطلاعات داشته باشيد تا بتوانيد مطالب موجود در سايت خود را به درستي و به شكل مناسبي به مخاطبان خود ارائه كنيد. حتي اگر شما در كار طراحي سايت نيز حرفه اي باشيد باز هم لازم است تا وقت زيادي را براي اين كار صرف نماييد.

گام اول

گام اول طراحي سايت

شما مي توانيد به راحتي از يكي از نرم افزارهاي سايت ساز آنلاين استفاده كرده و يا اينكه يك نرم افزار مديريت محتواي دلخواه مانند جوملا يا وردپرس يا هر چيز ديگري را انتخاب نماييد و كار خود براي ساخت سايت دلخواه خود را شروع نماييد.

گام دوم

گام دوم طراح سايت

اگر از نرم افزارهاي آفلاين براي ايجاد سايت استفاده كرده ايد لازم است تا يك نام دامنه مناسب انتخاب كرده و آن را در يكي از مراكز ثبت نام دامنه به ثبت برسانيد. توجه داشته باشيد كه بايد مبلغي را به صورت ساليانه براي اين كار اختصاص دهيد.

گام سوم

انتخاب ميزباني

بعد از انتخاب نام دامنه كه در واقع همان نام سايت شما است بايد به فكر اجاره يك ميزبان وب باشيد. ميزبان وب در واقع مكاني روي يكي از كامپيوتر هاست كه فايل هاي مربوط به سايت شما در آنجا نگه داري مي شود و اين كامپيوترها به اينترنت متصل هستند.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 4978
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی